Bluesound NODE Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bluesound NODE Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e*******@h********** 13-02-2022

Bluesound Node zwart review by EMO

Geschreven voor: Bluesound NODE Zwart

Ik ben al enkele jaren opzoek naar een goede streamer voor een acceptabel bedrag. Eerst deed ik via bluetooth streamen naar mijn Pioneer vanaf mijn telefoon. Sinds kort had ik me verdiept in een betere bluetooth streamer met name in de codex types ervan. apt x HD en LDAC zijn dan de best haalbare om via je smartphone te gebruiken. Tot voor 2 weken geleden een audio kameraad mijn zijn Bluesound Node 100 had geleend. Na veel geluisterd te hebben tussen mijn beide bronnen ben ik toch overstag gegaan om een Bluesound Node aan te schaffen. Via bluetooth streamen verlies je toch beetje kwaliteit best jeet een bedraade bron niet hebt. Wat vooral de doorslag gaf was de goeie interne DAC die ik dan ook gebruik en dus via analoge RCA kabels naar mijn receiver stuur die weer naar mijn Wharfedale EVO's gaan. Het geluid vind ik heel aangenaam, detail rijk, goeie punchy bass. Het hoog is niet scherp of irritant aanwezig. Ik ben daar heel gevoelig voor. Al ligt dat natuurlijk voor een deel aan de opname. Veel geluidslagen worden weergegeven. Het bedienen via de app is nog beetje wennen maar dat komt goed. Mij gaat het erom om voor niet al te veel geld een zo goed mogelijk luister plezier te creëren. De Node is daar zeker een onderdeel van geworden. Ik kan de Node zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Goeie DAC
  • Mooie vormgeving compact
  • Snelle setup
  • Als pre amp in te zetten
  • Veel keus aan diensten

Minpunten

• Streaming dienst geeft geen suggesties
  • Menu moet je ff aan wennen